Dominika Płaska

logopeda, terapia pedagogiczna, masaż Shantala


Uwielbiam podróże i poznawanie nowych miejsc. Moją ukochaną porą roku jest lato, a śnieg najchętniej oglądam podczas podróży w góry. Codzienną radość znajduję podczas jazdy samochodem z głośną muzyką, pod warunkiem, że to ja prowadzę. Wolny czas chętnie spędzam w gronie przyjaciół.

Wykształcenie :

  • Pedagogika społeczno-wychowawcza, specjalność: Animacja społeczno-kulturalna – Uniwersytet Warszawski
  • Diagnoza i Terapia Pedagogiczna Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu
  • Logopedia - Uczelnia Społeczno-Medyczna w Warszawie
  • Integracja Sensoryczna - Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu
  • Neurologopedia, Uniwersytet SWPS (w trakcie)

Kursy i szkolenia :

  • Kurs Masażu Dzieci i Dorosłych Metodą Shantala
  • Kinesiotaping Logopedyczny, podejście praktyczne
  • Kurs Terapia Miofunkcjonalna I i II stopnia – Funkcjonalny program przestrzeni orofacjalnej
  • Masaż Logopedyczny z Terapią Manualną i Osteopatią – Podejście Całościowe
  • Niemowlak u logopedy - Miobobo część I
  • Karmienie Wcześniaka po Wypisie – Trudności i wyzwania nie tylko terapeutyczne
  • Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii
  • VitalStim: zastosowanie elektrostymulacji i sEMG w zaburzeniach połykania oraz wybranych problemach logopedycznych
  • PEDIATRIC FEEDING DISORDERS – Terapeuta Karmienia
  • Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnostyka i elementy terapii karmienia wg. standardu Szkoły Terapii Karmienia Od Pestki do Ogryzka
  • Masaż Logopedyczny w praktyce logopedycznej
  • Trening karmienia - Praktyczny warsztat terapeuty karmienia
  • Wibratory Logopedyczne - Wykorzystanie w terapii logopedycznej
  • Neurorehabilitacja twarzoczaszki AWI moduł I i II
  • Seplenienie Boczne – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego
  • Jak sobie radzić z zachowaniami trudnymi u uczniów ze spektrum autyzmu?
  • Terapia pedagogiczna z pomysłem
  • Jak rozbudzić motywację wewnętrzną dziecka z ASD?
  • Gry w Edukacji